Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

AEROBIK, FILIA GOK KOSOROWICE I PRZYWORY

 

Zapisy w Filii GOK Przywory i Kosorowice

 

Filia GOK Przywory Filia GOK Kosorowice

Wtorek:

godz. 18.30 - 19.30

Poniedziałek:

godz. 17.45 - 18.45


Środa:

godz. 18.30 - 19.30

 

 

Jest to wszechstronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało. Dzięki niemu w krótkim czasie poprawisz Twoją sylwetkę oraz siłę, szybkość
i wytrzymałość. Płynność łączenia ćwiczeń stawia wyzwanie dla układów krążenia i oddechowego. Dzięki takiemu połączeniu trening doskonale wyszczupla i kształtuje piękną i świadomą sylwetkę.

 Najczęściej prowadzony jest w formie obwodowo-stacyjnej, tak aby każda stacja angażowała inne partie mięśniowe i rozwijała różne zdolności motoryczne. Trening ten jest bardzo różnorodny, wykorzystujący zarówno ciężar własnego ciała jak i sprzęt, m. in.: piłki, stepy, gumy, hantle itp. Jedyne co Was ogranicza to wyobraźnia instruktora.

Czasem w zajęcia wpleciona jest tabata. Jest to interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu podkręca metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. Uczestnicząc w tych zajęciach możesz spodziewać się stosunkowo szybkich efektów.

Innym elementem treningu jest interwał. To intensywna forma ćwiczeń, podczas której spalamy tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając główne partie mięśniowe. Podczas treningu interwałowego ćwiczenia aerobowe przeplatane są cyklicznie ćwiczeniami wzmacniającymi – ramiona, nogi, pośladki, brzuch. Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć. Zajęcia interwałowe poleca się osobom, którym zależy na intensywnym spalaniu tkanki tłuszczowej.

Systematyczny trening to poprawa funkcji serca, płuc, wzmocnienie
i poprawa kluczowych grup mięśniowych, zwiększenie sprawności oraz poprawa postawy ciała, Trening również daje dużo satysfakcji, dużo spalonych kalorii
i wylanego potu, ale przede wszystkim daje dużo uśmiechu na twarzy oraz pozytywnej energii. Przeznaczenie zajęć – dla wszystkich.

 

 

Prowadzący Dariusz Matuszek – trener personalny oraz instruktor kulturystyki i fitness

 

Wersja XML